massa cambilder

Det ska bli skönt och helt underbart att börja hålla på med det jag älskar mest igen - Hästar. Känns ganska trisst att man knappt har vänner som finns där i alla situationer när man verkligen behöver dem, så att koppla bort det stadiet känns ganska underbart! Jag tycker verkligen om det som är äkta och det finns inte kvar så mycket sådans längre verkar det som? Nu är det iallafall sommarlov och jag står inför många val och beslut denna helgen. Jag vet fortfarande inte vad jag vill och vad jag ska göra för beslut men det kommer att vara helt klart på söndag!

Får se vad helgen har att erbjuda ifrånsett det. Jag skulle åkt till Stockholm imorgon/idag egentligen med ganska kort varsel, men kände att ingen skulle hängt med och att åka upp dit ganska själv känns lite halvsegt! Göteborg i början av nästa vecka blir nog inte heller av p g a fotografering.

Blev en hel del skrivningsgrejer här haha. Inatt sover jag iallafall inte själv ♥ !


Nu blir det alot of bad and old campictures






/Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0