hemma från balen / sara

kom hem från balen för en timma sedan, det var så jäkla kul! bästa niorna. alla var jätte fina verkligen och alla dansa loss på dansgolvet och på scenen till tolvslaget! åååh vad kul det var verkligen. min kamera dog inne vid vimlet men en del kompisar har en massa kort som kommer in imorn! idag var det stressigt innan balen och förlåt för ådlig uppdatering, bästa käraste milla hjälpte mig med hår och smink, sååå snäll :) tack igen!


bella, matilda, jessica och fanny! vi åkte cab "raggarbil" till balen ;)


jessica, fanny och jag!


fanny sötnos och jag!


jessica, bella, matilda, fanny och jag!


älskling och jag!


bella, matilda och sandra så fina!


julia och robbin gullisar!


lina, julia och jag! snygga ryggar va?


lina, jag och lina! söta lina-flickor :)


jessika, emilia, lisa, lina, lisen och julia! så sjukt fina.


lite av boysen, stiliga med kostym och grejer!


jonna, ebba, disa och bella. jätte fina!


bella och jag!


john, marcus, jocke, sandra, emilia, emma och becca! sötisar :)


jeppsson, robbin och crille. en random bild på dom sisådär!


disa och bella haha!


sandra och jag!


jag och jacke! jag ser helt drogad ut? haha..


john, becca, jocke och sandra!


matilda, bella och fanny as fina!


pelleplutti och jag!


jessica, fanny och lina så sjukt söta :)


bästa jessica!


jacke och matilda!


lina och sandra gullisar :)


jag och jocke!

förlåt gott folk men nu orkar jag inte lägga in fler, har dansat loss i ca 3 timmar konstant då kameran laddat ur dessutom ja. imorn får ni fler bilder bitches ;) 17:45-24:00, det ni ;) när jag kom hem är mitt rum är städat. min älskade gulliga pojkvän har städat, köpt rosor och satt upp en lapp på mitt rum som var jätte gulligt utav henne. love him!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: EVELINA

fan vad snygg klänning sara!

2010-06-09 @ 10:56:32
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: johanna

hur långa är ni :)?

2010-06-09 @ 17:41:24

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0