hemma efter 1/2 dygn..


Skön dag idag!


Började med skola vid klockan 8 & slutade redan vid klockan 9! Träffade då Hannes och vi tog det lung med Cigge. Sedan åkte vi till stan och jag träffade bland annat Erik och Carro, jag och Carro shoppade, (LÄGGER UPP SEN). Sedan åt vi lunch och sedan fika, blev några kaffe för mig så jag är mätt och glad nu .. haha. Träffade även Jesper sen vi fikade ett tag och drog oss sedan och shoppade lite mer. H&M har fått in sommarfresht till killar, kolla läget! Robin kom sen med, den lilla gossen från Luleeå.


varmt och gott


Matildas pojkvän Jesper!
världens cutaste par för er som inte visste



Vädret ser även ut att spricka upp med blå himmel, så himla underbart!  Hoppas verkligen vädret är fint imorgon, förfest- sen otten? we will see but i don't think so..

Kramis/ Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0