facelook


hejhej hallå!
Idag har det varit storstädning i stallet, för vem vet? det kanske flyttar in några goingar ganska omgående? .. Sedan har jag helt enkelt tagit de lungt, blev att vara hemma hela dagen och tagit del av värmen, det har faktiskt varit väldigt varmt trots att det inte varit något direkt solsken!

Vädret ska vara surt, piss och uckligt till nästa torsdag. Och hur känns det kära vänner? Dåligt hoppas jag, för det känns skiiiiit. Jag som aldrig i hela mitt liv har solat solarium och kan inte ens sola ute nu när sommaren börjat? tråkigt! Nu ska jag skriva lite mail och sedan gå och lägga mig! Imorgon blir det skolavslutnings- firande för småungarna och ännu mer städning in the stable!

Puss & Kram/ Evelina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0