ett halvt år med älskling / sara


älskling hade bokat bord på resturang Bishop.


jag.


crille min älskling och jag!


vi tog dessert i ute-baren på resturangen, as gött!


dööö mys :')


vi e klockrena ;)



kolla vad han hade gjort när vi kom hem hit till han ikväll. jag döööör. blev/blir så rörd. jag älskar han så sjukt mycket. han är så bäst, finast, underbarast och allt man kan vara på alla sätt. så glad att jag har honom! min fina, crille, nutte, christopher! ♥

vi har haft en jätte bra dag. verkligen suverän! ett halvt år har nu gott och jag är fortfarande lika lycklig.. eller inte  lika som då utan MER lycklig. tiden går fort när man har kul och mår bra. vi har myst hela kvällen. men vi hörs imorn! pussis.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: nutte

Duvet så stort som universum är? Nä det vet ingen, man SÅÅÅ mycket och mer ÄLSKAR JAG DIG MIN FINASTE PRINSESSA <333

2010-06-02 @ 01:02:07

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0