En stolt svenne /M

somnade  med bikini i solstolen på terassen i två timmar , fett skönt.
Började på 26 grader som slutade med 23 grader när jag vakna , jag förstår inte men älskar sverigeland =)


här sitter jag just nu och "softar" , råkade dra ner mitt saft glas över hela bordet så la en handuk över bara , lata klumpiga jag? Haha ni kan se den röda handuken bakom mig, fult ..

Idag blev jag klar med min balklänning förresten och den är det värsta jag sett nästan, ska jag tvinga mig själv att ha den eller bara köpa en? Fan säger jag bara ..
NU väntar jag på mamsen , jag ska iväg och träna med ponnyn min!
Ikväll , ja vad gör man då? Imorgon softar jag och ett helt gäng smultronstället , ni vet väl vad och vart smultron stället är?
Isöderköping (ganska nära sara&mig och där evelna bor) ligger smultronstället, östergötands största glassbar(???) ALLLA glassar finns där , yammi♥

Nu har sara haft kameran ett bra jäkla tag så ger snart upp att fota och lägga upp det jag shoppat ,  men lovar det kmr !PÖSS

 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0