dina färger var blå

Jag är så himla trött. Och jag har inte något speciellt för tillfället att blogga om, okej.. egentligen hur mycket som helst att skriva om men jag är så himla trött just nu efter den här galna ''långhelgen''. Jag har haft det jättebra verkligen! Beställde nyss hem pizza och åt så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla mode-tidningar och få lite inspiration! Vill även påpeka att Andreas Wijk är en sjukt snygg kille som bloggar på Kanal5.se, kolla in!

Hoppas ni haft en bra helg! Imorgon ska jag in till stan på lite ärenden, är ledig men har en del att göra:
- Lennings
- Ny kavaj (Stan)
- Skatteverket
- Royne Zetterman
- Plugga!
medmera..


I Torsdag i Sörsjön med alla killarna och Caroline!


Härlig sommarlåt!
pripps blå reklamen
''Dina Färger Var Blå''

/
Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0