before photoshoot





Hej på er! (visst är min kavaj snygg)
Jag hinner inte blogga för tillfället för jag ska ut ganska omgående. Idag har jag tagit en fika med sara och matilda (som ni säkert vet), sedan blev det en liten chicken kebab. Efter detta var jag och fotograferades och sedan blev det en glass på halvars!

mycket mat mycket svull.. haha

Nu ska jag ut till ett par brudar och hoppa studsmatta & kolla på Paranormal Activity. (den riktiga ''dokumentären'' med de som är verkligen med om det på riktigt, det som hela filmen är baserad på.)  den ska va BRA!

Skriver aldeles strax igen och lägger in bilder ifrån dagens aktiviteter!  
/ Eeeeeeeeveeeeeliiiiiiiiinaaaaaaa tha hottempation- gaaaa'l

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0