10 Juni 2010

och den dagen börjar NU!!!!

  • sista skolavslutningen på mosstorp, sista dagen med 9B
  • pojkvännen tar studenten som jag då missar...
  • åker till liseberg med ett hundratal vänner från skolan.
  • jag och min pojkvän firar 14 månader idag , utan varandra ..

allt detta sker idag, sen när gick tiden så fort? just de platttången är på .. ganska waste att sitta här och slösa tid när jag riskerar att inte hinna fixa mis IGEN! Vi hörs kanske innan vi åker , 08.30 bär det av till skolan utan regn.
/MATILDA

det här är jag för exakt ett år sen, haha tur man förändras så att säga..

 

 

 

 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0