mergårdsfest


Lite mer bilder ifrån min gårdsfest jag hade!


jag och min bror!




Crille, matilda och sara


jesper sara jag och crille


skumpa!


Nu ska jag ta och sova. Jag är så himla trött så de e sjukt. Städa ska jag göra imorgon bitti också, har några resväskor fulla med kläder som måste tvättas och hängas in i garderoben! 

Så.. vad har morgondagen att erbjuda?
Solsken ganska självklart & solning! Tror även att det blir en tripp in till stan på kvällen och ta en fika eller två med några!

Sov gott nu. see u guys later
kram/ Evelina





Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0