semester resor för mig. / Sara.



som ni ser är det samma datum som jag åker hem från spanien som jag ska till spanien med mamma och matilda.  vi har ett problem där. om jag ska stanna och vänta på dem eller om jag flyger fram och tillbaka? crille kanske stannar..  isåfall kan vi vänta på dem men jag vill inte vara själv där. är hemma i norrköping kvart över 6 med flyget och flyget går tillbaka tio i 7... låter segt. men hur ofta flyger man? ;) Frankrike åker jag och matilda till nästa fredag med våran pappa och hans kompis familj. vi ska bila... i en stor bil som pappa hyrt. vi stannar till i småland hos släkten sen vidare på natten mot tyskland där de bokat ett hotell i berlin. sen vidare till frankrike där det planeras sola, disneyland, eifelltornet osv. har dock redan vart i frankrike och varit på disneyland längst upp i eifelltornet, triumfbågen, ismaralda byggnaden kommer inte ihåg vad den heter. sett pyramidern har vi med.. va kanske något mer. alla de käna sakerna var vi på för 7 år sen . men kan bli kul igen :D 10 dagar tror jag det var vi ska vara där.  har bara två veckor sammanlagt kvar här i sverige på sommarlovet, känns surt.

jag i mallorca förra året i augusti 09.

/ SARA.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0