lets jam baby


matilda jesper jag


något fel på att lägga in bilder nu när jag har massa nya! Men då får jag vänta lite med det så får ni se denna gamla! Haha. andra gången vi träffade jesper? det va ett tag sen va? hm, mer än ett år!

Nu är jag hemma med mamma & alla. Iövermorgon åker dom igen så då är jag hemma själv i ett par veckor! Det ska bli nice, lite småpartyn här.  Imorgon ska jag träffa Sara och planera upp de närmaste veckorna. Det kommer bli ganska mycket men det är de värt!  Den 20:e blir det Göteborg iallafall.  & kanske den 23:e jkpg sedan tillbaka till norrköping igen, jobba lite & sedan dra ner till Skåne till min lille bebis & parta masssssa vid strandhusen & grejer.  Then to Stockholm/ London. Detta blir bra, med Sara får jag saker gjort och jag ser fram såååå mycket på att träffa nya människor och utforska krogar medmera ;)

LETS JAM BABY.
/ EVELINA





Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0