hur läget är. / sara

dålig uppdatering p.g.a vi gör andra saker än att bara sitta hemma och blogga. eve bloggar inte? som ni undrar om hon slutat. vi har inte pratat på länge och jag vet inte vad hon gör så kan inte svara på om hon slutat eller ej?. men i helgen snacka hon en massa skit om matilda till jesper (tildas kille) av någon anledning vet vi inte varför? vi har inte gjort något men fick höra den här repliken : "jag tog med dom till öland sen så kan de inte äns höra av sig här hemma". då kan hon lika gärna höra av sig själv! men vi är med andra alla tre men vi vet vart vi har varandra jämt. så kände jag. men tydligen så vet man inte det längre? mötte henne istan förut.. vi sa inte äns hej. men vi va jätte nära varandra i en godaffär :S jag har inget imot henne men det där snackat.. wtf? min lilla eve är hon iallafall och känner henne så väl så de inte klokt :)


eve och jag i vintras.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0