holly's world

Hej gullisar.

Jag kom hem en stund sen ifrån stan där jag har fikat med Caroline och en jättegammal barndomsvän vid namn Julia. Första gången vi träffades sen 2 år tillbaka! Tiden går så himla snabbt!  Vi tog ett par kaffe på coffe house och satt och snackade i timmar. Jättemysigt och trevligt!  När jag kom hem så kollade jag på Hollys World. Ni som har kanal E, checka in! Gamla playboy stjärnan är flickan i det hela.

Jag satt mig nyss för att föra över alla bilder ifrån öland medmera ifrån kameran & väl i överföringen så dog batteriet så Sara & Matilda, ni får allt träffa mig snart så jag får låna batteriladdaren av er! :)


Imorgon ska vädret bli superduper, så det blir tidig uppgång med sol & bad. Vad har kvällen att erbjuda? Ingen aning än sålänge, de jag hoppas på innerligt imorgon är att min mobil är ready again! Jag hoppas!!

Justja. Idag har jag kollat på en bärbar dator! Funderar på att köpa en ny, en som jag kan ha med mig överallt. Speciellt nu när min vän Carro och jag har såå mycket på g. Utomlands förberedelser medmera! yeha




/ EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0