gurka & ansikts mask


Det blev nyss en ansikts- mask! haha man ser till och med när gurkorna ''faller''.  Kopierade ifrån Saras blogg & hon vågar inte göra stora bilder så de får bli den här bildstorleken!
Denna kväll är gammal så det blir att lägga sig ganska omgående tror jag! Imorgon blir det tidig uppgång med solning! Det ska faktiskt bli över trettio grader både fredag, lördag & söndag, hur skönt?! Vid 3 någongång ska jag och Sara in till stan och köpa speciell oljegrej till solarium- solning. Det kommer bli första gången jag solar i solarium faktiskt!
Annars är allt bra med mig, lite småseg fortfarande efter gårdagen men det är sommarlov så, så ska det vara!

/ Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0