Göteborg dag 1

Godmorgon! Vaknade upp för en stund sedan och jag har precis duschat! Vädret är strålande och vi ska snart åka in till stan. Det är ca 45 000 ungdomar där just nu eftersom att gothia cup är den här veckan så de flödar av boys boys boys.

Och nej jag strular INTE runt som Matilda påstår. Jag kommer även inte ihåg när vi festade senast så allt hon skriver är för att skydda sig själv och känna sig lite bättre genom att få ''kompisar'' på hennes sida. :) but i dont give a shit.  Vet faktiskt hur hon funkar & jag behöver inte trycka ner någon annan och låta alla i Norrköping se det för att må bättre genom LÖGNER!

Jag tog även bort henne som vän på facebook eftersom att jag inte ska ha något med henne att göra som hon skrev till mig, varför ska jag då veta vad hon gör? Hon påstår även att jag är Feg, rädd & ensam. Men det är väl det jag knappast är. Tänk lite Matilda, helt seriöst. Du skulle själv inte våga säga det där till mig face mot face eller ens i telefon så.
Och ensam? Knappast.

/ Evelina.

alla som ska hit som jag snackat med, smsa& ring!
Pussssssssssssssssssssssss

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Mysiseen !

Har ni börjat bråka ?? :O<333

2010-07-20 @ 14:29:47
URL: http://mysiseen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0