godmorgon / sara

vakna precis är hemma hos crille.. själv. han åkte vid 5 till jobbet imorse haha! igårkväll åkte vi med kära jesper och challe hit hem till honom efter olika pizzakäk och vi hade jossan med oss hit. satt och prata på hans altan här i några timmar sen följde vi henne hem till philip. får skjus om en timma in till stan. hörs hemma sen för måste ta tåget också.

uppdatering: det blixtra och åska därhemma hos crille så var tvugna att dra ut alla sladdar så de här inlägget kom aldrig upp. nu är jag hemma iallafall ska till ikano huset snart med mamma. TABBE - när jag kom till stan gick jag till mobilakuten i spöregnet i mina shorts från igår och tröjan.. det va stängt!!!!!!!!!! haha jag dör sen var tåget försenat. glad gubbe.


crille och jag för ett tag sen. jag älskar dig så himla mycket ♥


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0