båt-trip

hej bloggläsare!
Jätte slapp och skön dag idag , hoppas ni har haft de lika bra !? :)
Ikväll var jag, jesper och våran fina vän caroline ute med hennes båt i över en timma , vi fiska men fick inget haha , det var jätte mysigt verkligen , dock missade vi våran buss hem så vi fick låna en cykel av henne och kom hem för lite mer än en timma sen, sweet ;p

NU blire att se filmen Remember me .
Har precis ätit chokladglass m grädde och jordgubbar, totally worth it min älskling kom med det hit till datan för ett tag sen , så gullit!
Hörs imorn rååå blir att schteka med girlsen då , hör av er till mig på någe sätt =)
RING HEM TYWP. Måste fixa mobil , min är ju snodd somsagt :(
Och evelina vi kan väl ses i veckan, ingen av oss har mobil höhö så vi måste fixat på nått sätt.
GODNATT /MMMMMMM

caroline och jag -09                                                             jag och jesper -09

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0