torsdag.g.g.g /sara

har inte skrivit på två dagar? ni måset ha saknat mig.
blev på tisdag kväll att crille och jeppsson hängde med hem oss så sov vi här.
och igår som var onsdag så blev allt segt, sluta med igår kväll att jag åkte till crille för 200 kr ;)
och vi sov inte så jäkla länge idag. drog oss in till stan efter 4.
gick runt och kika sen tog en fika. bästa crille <3
jag åkte hem lite efter 6 och mötte upp milla, så åkte vi hem hit.
typ prata oså sen gick vi ut och åkte spark hahahah. omg milla asså haha!



jag och crille. pinkii <3


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Crillää

200 kr lätt värt faktiskt :) bästa sara<3

2010-01-08 @ 01:36:07

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0