sara släpper ego-pics

söndag söndag söndag min söndag. crille och eve sov här inatt efter simones fest med mig och matilda :) vaknade i eftermiddags, då jag och min crille åkte in till stan direkt och käka frukost på chicken kebab. kom hem efter 6. och sover själv inatt :( mamma åkte nyss och köpte pizza åt mig och matilda. vad skulle jag göra utan min matilda? my life, my twini. för övrigt så tycker jag sjukt mycket om att vi umgås med eve igen mycket. so damn fun. crille och jeppsson dem är med mycket bra yessss. puss / sara




Hottemptations Kommentarer
Postat av: :)

mofasa gr

2010-01-24 @ 22:18:50
Postat av: becca

vad har du för maskara? :o den ser as bra ut

2010-01-25 @ 16:21:06
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0