sara är hemma / sara

nyårsafton : samma fest som eve och matilda, crille&jag tog taxi hem på natten till han så sov där.

fredag : åkte till vejpej istan och mötte upp eve osv. sov hos eve sen.

lördag : åkte hem en snabbis sen stan igen och käka med jossan, crille och fille! sen åkte vi hem till crille allihop och sov där.

söndag (idag) : jag oh crille sov typ till 3, sen fick vi skjus till stan. tog tåget hem hit. en liten stund och så åkte han hem nu. så ska jag städa mit rum sen ta tåget till stan och få skjus till eve. så sover jag där inatt:)


har bilder på allt jag gjort! men glömde kameran hos crille. haha suck ;)
nu kom timmy med kaffe och pepparkakor till moi. sen måste jag rally-städa!!!!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0