Så Himla Snällt Sara

Min dag började med att vakna upp ungefär halv fyra med eve och jesper .
FYFAN vad trött och seg jag var resten av dagen tills jag kom iväg till
stan med min fina vän sara folkesson .
Så himla snäll är hon , fixade biobiljetter till Avatar och svull till bion..
Klart jag bjuder tillbaka nästa gång(!!!!) men ändå , en vän i nöden som alltid :')♥


 Avatar var förövrigt sjukt bra , dock hade jag hört massa berömmelser om filmen av my family så hade lite förhöga förväntningar på filmen men ändå , magictime for a while ..

                                                
jag och sara för cirka 2 år sedan .. bästa sara

jag kom hem från stan för två timmar sen , latat mig i soffan med datan iknät ett tag men
 NU är det dags att sova SJÄLV för första gången på länge :( Aya Godnatt Sötnosar / Matilda


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0