one year ago

evelina här för er som inte ser att det är jag på bilderna ;)

nu är det snart ett helt f*cking år sen mina finaste & bästaste vänner såldes. det är det största misstag jag har gjort & jag ångrar det sinnessjukt mycket. försöker att inte skriva så mycket om det i bloggen eftersom att många säkert inte är intreserade, men eftersom att vi har bloggen för att uttrycka oss om allt vi känner för så här kommer ett ''inlägg'' om de två sista hästarna jag hade!


weredis hallo ♥



golden bean ♥



den första snön förra året. det är sorgligt,  jag saknar dem så himla mycket!
you'll always be in my heart








blev lite känslomässig stund här ett tag, men det behövs ju också eller hur? ;)
låtarna är iallafall helt underbara tycker jag. så himla gulliga & ao. just listen <3

pussssss!/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

misss you <3

2010-01-11 @ 01:03:54
Postat av: Johanna

Du får komma och hälsa på min pluttis! Har anmält oss till div 3 dressyren i år, så får se hur de blir! Vore kul om du kom ner så kunde vi rida ihop en runda :) puss och kram Johanna och Flashen!

2010-01-16 @ 00:13:39
URL: http://jmmnk.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0