okej..

just nu tycker jag att some peoples är riktigt konstiga. är de så att man ska bli nära vän med sjukt mycket folk bara för att man vill & tycker det behövs eller är det för att ta in skitsnack & snacka vidare utan att ta åt sig det? vet inte varför men ao några av mina ''närmaste'' vänner om man kan kallat så är riktigt konstiga. gillar dom endå men liksom, känns siick't fel att man är bästa kompis med en som är bästa kompis med sin bästa kompis till exempel. känns inte som om något private kan fastna hos någon person typ?  är inte med så många olika personer längre & det känns skönt.

sara matilda hanna & sebastian står mitt hjärta vääldigt nära just nu n' i love u guys.
varför kan inte allt bli som vanligt för som det var för 1- 2 år sen då man hängde som mest i 5 & 5 groups? inte i stora grupper som slutade i feta konflikter som gjorde att gruppen sprack? nae ni gud vad jag tänker på sånt här. kan sitta & fundera hur mycket som helst på vad vissa saker betyder för andra och så vidare. blir aldrig riktigt klok på de'. jag är väl dum i huvvet eller något
så nu slutar jag skriva ner mina tankar


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0