nu kan du få mig så lätt



hej på er swejtipies evelina här!

gud vad jag längtar till sommaren. bara tanken på att det är skola imorgon får mig att vilja spy även om jag inte varit där på 4 dagar 8 )). på tisdag är jag ledig också! sköönt. vad tycker ni om mina jeans förresten? jag tycker om dom! synd bara att converse is so all in n' out på vintern, så himla kallt! men det är bara att se frammåt. snart är det lov & då drar vi bort ifrån sverige. sedan blir det närmare sommaren & då drar jag ifrån sverige igen & sedan är det sommar & den här sommaren ska bli bäst verkligen!

va dig själv, det stärker dig sjukt mycket. säg exakt vad du tycker & tänker även om det skulle skada någon som har skadat dig. behandla andra så som du blir behandlad själv. inte så som du VILL bli behandlad för om du inte känner personen rätt så får du aldrig tillbaka det. utan va dig själv & gör som du vill. då är alla dina äkta fina vänner kvar där & stöttar dig till max.



s, m & e always ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0