min halva fredag / sara

vaknade bredvid en kille här hemma. en sweet boy. han kallas crilleoki :)
jag drog mig iväg till skolan, och han är ledig idag. vilken tur han hade då!
kom lite försent till skolan as usual. lixom allt/alla borde ju vänta på mig? nädå.
på lunchen gick jag till pizzan och käka med bella, tilda, pelle, petter, kalle, macke, gurra och john!
najjjsss. bella, tilda och jag dela familje pizza. men lämna halva. hah ni får bilder därifrån later.
gck sedan bort till antias med petter och kalle och så köpte vi något väldigt behövligt.
därefter tog jag bussen hem. hade ont i magen lixom ;o nu sitter jag hemma och sååftar.
jussäään kommer hit sen, slutar skolan egentligen 15:20.


fille, jag och crille igår här hemma.
(efter skolan igår följde jossan, crille och fille med hem hit,
laga mat ohså, sen sov crille över här med mig
)


tilda, bella och jag förra veckan på väg till pizzan haha.
(tagen av jesicas blogg)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0