Magtröjor & Stora byxor

- det blir nog min sommar.

.. om det nu blir någon sommar? man har iallafall kommit fram till att sån kyla vi har just nu har inte varit på 27 år. orsaken till den kalla vintern kan bero på att polar isen smälter ner i golfströmmen. om detta fortsätter så kan vi få en ny istid. hur känns detta? stog ute med några idag & det var vad vi kom fram till. hjä-ä-ä-älp säger jag bara..  om det blir kallare så drar jag till thailand iallafall!


Men om det blir sommar (som det självklart kommer bli..) så kommer mina vår- ''överkropps-kläder'' vara lite i den här stilen. Allt är ifrån monki och klädesplaggen kommer in i Februari 2010 och Jackan kommer ut i Mars 2010

 
1. Linnen (inte bara blåa) i oversize, XL är dösnyggt! sedan kan man ha en fejktopp som man har över bh;n. om ni inte köpte det i somras så får ni nog vänta ett halvår till. det är annars jättesnyggt.
2. Stora v- ringade t-shirts. Så himla snyggt om man ska ha bikini eller det som jag skrev ovanför under.


oversize, oversize, oversize. i love it
jackan tycker jag va söt. Inget mer, 500 kr för en jacka = ingenting



/ E velina!
shuleen's
loveyaall

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

En av anledningarna till att isarna smälter är alla flygplan till Thailand.

2010-01-13 @ 17:26:54

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0