lite seg uppdatering

hej alla bloggläsare, evelina här!
Ni såg ett par bilder ifrån stan igår så det kanske räckte ;). Jag sov INTE hemma idag så därför kunde jag inte skriva. igår blev det somsagt stan med sara ifrån början. vi gick ju & keka tacobar med jonte & mitt X .. det var skönt att kunna prata igen & bara relaxa liksom. Sedan gick jag sara matilda & crille & fika på coffe house! Jag köpte också en tröja, en till klocka (rosa som snackar varje timme med mig! ;o) några nagellack & äntligen ett nytt löshår!

Ska lägga upp bilder på allting när jag kommer hem. köpte även lite i förrgår så ni får allt på en gång! idag verkar det bli bio & shopping! ska köpa något till mamma för att hon är så sjukt bra & till sig själv hittar man väl alltid någonting. bio filmen blir nog snabba cash, har någon sätt den? en del säger att den är bra och endel säger att den inte är bra, det gäller väl att hänga med i filmen antar jag, jag brukar vanligtvis somna men nejnej inte idag ;) haha.


lite nagellack som jag tycker om. de är inte så himla bra men jag byuter ungefär färg på naglarna & då är dom här jättebra då de bara kostar 25 kronor. nu är det även rea på till exempel lindex så endel rear de ur för ca 12 kronor. jäääättebra för er som vill lägga till pricken över i:t men har en liten plånbok för tillfället ;).

nu ska jag ut och träffa lite folk i ljushallen (sitter i skolan).

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0