Lets talk Jeans! / matilda

 Nu ska ni få höra om hur mitt trendsinne ser på jeans ;)

NÄr jag säger den vanliga modellen betyder det lagom i midjan , lagom tajta/baggiga över rumpan och låren och självklart INTE utvida längst ner på bena!!


Här har vi baggy jeans , Tyvärr hitta jag inte någon bild som jag tyckte jeansen såg snygga ut på
men dom här var helt okej fast baggystilen synns inte så mycket..
De baggy jeansen jag fastnar lätt för är de med ganska mycket häng vid rumpan och väldigt tajta ner till , fast vill kunna ha dom uppvikta längst ner till där skorna börjar och skor till är absolut converse
SJUK SNYGGT

Här har vi ett par tajta´,slitna stuprör
Oxå snygga,  ett par feta klackskor till gör jeansen ännu snyggare , bena blir smalare och ser längre ut.
Den här bilden passa perfekt , visar vad jag tycker om tajta jeans.
Här visar man rumpan med vilket jag vet att ett visst kön gillar ;) haha

Klädstil handlar inte om att bära dom, utan att KUNNA bära dom!
gillar inte de där random kläderna som vissa bär som inte passar till nått verkligen, men alla har sitt eget!
här fick ni en taste av matilda iallafall ♥

nu blir det film med finaste älskling . godnatt! :) 



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

JEANS ÄR NICE!

2010-01-21 @ 13:34:37
URL: http://vardagshunken.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0