kolla hit! 2 saker!

hej igen!
jag har två saker att säga er..
först en sak som amir skrev på sin blogg.
  (www.gaybloggen.com)



vad tycker ni? jag vet att oftast gör man det för att den andra kanske inte litar för fullt på den andra? jag tycker iallafall att man ska kunna släppa loss & liksom vara fri på partyhelgerna med sina vänner. annat om det är chill- kväll & mys med vänner men när det gäller party. då ska man väl fan kunna lita på sin partner? inget emot någon. jag tyckte bara att han skrev det vääääldigt bra!



Och här är andra grejen:


jag sara & matilda ska dit. biljetter redan fixade! jag tror det kommer bli riktigt kul, de flesta vet också vem Dj Quality är, GOOD MJUSIC BABE. jag tycker att det var lite roligt med ''neon- banden'' man får. man får en speciell färg för om man är upptagen, öppen för förslag eller free as a bird. haha oh herregud detta kommer bli galet ;)




Hottemptations Kommentarer
Postat av: elin söderström

haha love party låter skitkul! ;)

åldergräns eller? xd

2010-01-25 @ 16:19:33
URL: http://www.marialinneaa.devote.se
Postat av: Anonym

ses säkert på angels delight brudar ;)

2010-01-25 @ 18:16:43
URL: http://ssarahelena.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0