just live your life

evelina här..

hellu! jag sitter & kekar avocado & kiwi just nu. har dragit ner på dålig ''mat'' & andra ätgrejer rejält nu. vaknade somsagt vid 2, då blev det fullkornsmacka med paprika + en avokado & en kiwi. sedan kom sara till mig (bästa sara!), vi gjorde en sallad med massa godsaker i. nu får magen vänta med mat tills imorgon bitti/ lunch!

och herregud vad jag längtar till sommaren, det är sjukt. mycket varmare & no- fake brown bodies- HOT! gud vad jag vill resa runt & göra spontana saker med mina vänner då! iallafall de som verkligen betyder mest för mig, jag har inget svårt med att säga vad jag tycker om olika saker & jag ska verkligen ta vara på detta året. inga fler brännskador så jag inte kan bada och så ;) haha. ush! 

ca 5 klara destinations redan men dom är hemliga fortfarande :)

& just nu är jag så himla suuuuuuur. jag vill bara flytta hemifrån & bo nära stan, kompisar & alla andra nödvändiga grejer man gör i livet. hatar att vara så sjukt begränsad hos pappa, fyfan. jag är 18 i år & jag tas som en barnunge? känns asnice, verkligen. ush åthelvete med de.

måste man jämt blogga om allt positivt för att få massvis med läsare? ushh var bara tvungen att skriva av mig lite iallafall. alla problem man har kan jag dock inte skriva här för då blir det kaos haha. utan jag skriver av mig ibland & annars får ni se mina najsiga sidor ;).

så jag vill bara säga alla läsare.
bry er INTE om andra mer än om er själva
va med de ni tycker om & mår bra att vara med
gör vad ni känner för. lev i nuet, allt ger konsekvenser, välj bara hur stora de ska vara!


kyssssssss från evelina



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0