i think im pregnant..

okej, där dog väl far min när han läste övertexten.. (evelina här förresten).

jag kan fortfarande inte somna fast att det är de enda jag vill, nu har jag iallafall varit nere & tvättat bort sminket, tvättat naveln & borstat tänderna! funderar på att köpa tandblekning framåt helgen. vet ni om det funkar med det som man gör själv hemma? vita tänder = fresht, right?

påtal om övertexten. jag är sjukt sugen på mat eller vad som helst, vet inte varför? brukar inte vara hungrig på morgonen ens & nu är klockan snart halv 3 på natten n' im starving? ushh, hatar hungerkänslan. dock kanske den känslan kommer för mig 1 gång i månaden eftersom att jag har så oregelbundna måltider så min mage inte hinner ställa in sig, den får vänta helt enkelt, haha ;).



okeej, jag såg att jag va med i någon veckans babe tävling. ni som röstar på mig får stryk för jag orkar inte gå på dejt med någon ful random kille, okej? :)  haha.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Hilda-Blogg designer!

Aa eller så addar du mej :P Eller aa xD

2010-01-08 @ 07:52:10
URL: http://wimsis.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0