god eftermiddag :)

hej evelina här!

just nu känner jag mig vääldigt fresh faktiskt, synd att jag inte har någon sladd till min mobil, annars hade jag kunna lägga in lite ego- pic..  (skämt åsido, känner mig bara sjukt natural) kameran tog jag sönder förra gången jag var här, hur vet jag inte men det va något jag lyckades med iallafall. & systemkameran? nono, to much work for moi!

vädret är jättefint, inte lika kallt som vanligt utan solen lyser på bra & snön ligger så vackert på alla ängar här runt omkring, vattnet precis nedanförhuset ser också så fridfullt ut. kan inte sommaren bara komma nu så man kan ligga ute & steeka? jag bor ju trotsallt ganska nära skärgården så jag får alltid runt 5 mer plusgrader än de mitt i stan. enda fördelen typ? haha.

one more thing, jag ska inte använda löshår på ett tag nu tror jag, mitt hår är mycket finare utan & det är så himla skönt att bara gå upp på morgonen och torka håret efter en dusch. inte behöva fixa med massa grejer, bara sminket som ska på då & det tar ju ca 5 min för mig så? helt okej skönt!





så JÄTTE kort har jag väl endå inte?
- carefacet här men endå.

om jag ska ha löshår så ska de verkligen va stort & långt så man kan göra massa olika frisyrer & grejja med håret. håret gör endå sjukt mycket på både tjejer & killar. håret behöver inte vara långt men hur man gör med det gör sjukt mycket.  det finns väl inget finare än stora hollywood lockar i ett långt brun/ svart hår?


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0