evelina här

hej igen!
jag har precis ätit klart middagen, mumms vad gott det var.  imorgon börjar jag skolan puh*. så himla booooring, finns nog inte värre än skolan, & allas tjat om att det endå är skönt att träffa kompisarna, fuck no. jag har mer kompisar utanför skolan, haha. lovet har iallafall varit jättebra & jag har gjort allt möjligt. 3 veckor har gått snabbt och nu längtar jag bara till nästa lov så jag kan dra utomlands med mina best.

det här året har jag också bestämt att jag pliktfyllt (haha) ska kämpa med skolan etc etc. tiden går snabbare än vad man tror och sen tillslut är det sommarlov, gud vad skönt.

nu blir det egenfixx med en lång dusch med att raka benen och allt vad som finns..
jag måste nog endå försöka somna ganska tidigt iallafall. kommer aldrig komma upp imorgon annars.
sen har jag tappat min ''pärla'' till piercingen också så jag får köpa en ny imorgon innan skolan. hoppas INTE hålet växer igen, det gör föör ont att pierca again


kim kardashian
 
är det bara jag som tycker att kim kardashian är en av världens hetaste & snyggaste tjejer? en av de få som inte har übersmal kropp utan hon har istället kvinnliga former & ett riktigt fint ansikte!

http://kimkardashian.celebuzz.com/ är hennes blogg.  jättebra skönhet- & klädtips!



chill
min spotify playlist för er som har spotify. (ni som inte har är gaanska sena annars)
tryck bara på ''chill'' så får ni min softa playlist som alltid är skön!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0