sweet hah'?/ EVE

tju bree's/ leen's/ amigos.. allt som alla hobbyblattar säger. evelina här igen!


happyfacee.
jag tycker faktiskt jag passar i kort hår ..
men aldrig att jag klipper av mig håret igen ;)
(dedär är förövrigt bara min lugg som har växt haha)



do you like oversize?
här är lite jag ska skicka efter!

sweet t-shirt


 
sweet hood.


keps by sweet. så himla snyggt på sommaren!


dock bryr jag mig ingenting om vad det är för märke, utan jag tycker bara att deras collection är fresh. lika fresh som mig & veckans babe tävlingen hah'? nivet tävlingen som man tävlar om en date med ex mig. jag gör allt för att inte vinna & endå leder jag? han som tog kortet, skulle tagit ett fulare kort ifrån facebook?! haha. orkar faktiskt inte träffa någon random, för killar är idioter oftast ;)

annars har jag precis ätit middag. det blev såna hära feta potatisar nivet med skagenröra typ? oh mumms säger jag bara. till det blev det även kräfter medmera. älskar räkor, kräftor, fisk, allt ifrån havet. kanske är för att jag är uppvuxen på sjön? det är mysigt!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävlingar på bloggen!

ghettoprylar ju :/

2010-01-09 @ 15:09:44
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0