18e januari!

twotousandtwelve, stavning*? hah


haft en bra dag? i have ..
Tills nu ikväll efter stallet då jag sitter ensam i soffan med täcken och kuddar & ser ett tråkigt program på tv,
dricker cola och äter vindruvor, soooooooo j*vlaaa tråkigt att va alone!!!

Idag kom jag iväg till skolan nästan itid, im proud of mah self

dagens facelook i väntan på morgonbussen, herregud


fikade med bella, fanny och lina på håltimma+lunch .
Vi satt där ett bra tag och praaaata och svulla .. men nu är de slut på svulleritet (Y)

puss på er sålängee

Hottemptations Kommentarer
Postat av: lucas

jag antar att det var du som smsa mig i helgen, är ingen höjdare på namn men kommer ihåg dig nu iaf ;) kan ju säga så mycket som att jag har nytt nummer nu.. 0703911141.. just in case ;)

2010-01-18 @ 22:42:17
URL: http://http://luucaskarlsson.blogg.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0