göteborg, scandinavium

im backk!/ Evelina

(göteborgs horse show).

Jag kom hem ifrån Göteborg för ca 3 timmar sedan. Helgen har varit jättebra verkligen! Vi bodde på hotellet precis vid både anexet & arenan så det har varit ryttarfester både fredag & lördag med världens bästa hoppryttare. Tur att man inte är blyg ;) Utan att man vågar skämta sex med till exempel Ludger beerbaum, Att man vågar dansa loss med Peter Eriksson & att man vågar gå fram till världens bästa hoppryttare och få han att dansa & göra lite moves!

I fredags åkte vi iallafall ner till Gbg & börja mingla runt lite, vi drog till Scandic & förfesta med ett gäng som vi hitta utanför. Tog några glas skumpa & sedan vidare till våra vänner i rummet mitt emot! Blev bag in box & mest chill! Dock hann man endå få i sig en hel del så den natten sov jag skönt ;). Lördag morgon, uppe riktigt tidigt. Fixar vip tickets & sitter på ryttarläktaren hela dagen. Lite kul att jag & hanna är blonda med haha, alla manliga ryttare (om man säger så) bjöd gärna upp oss på middag medmera. Här är man inte blyg va!


Finns inte mycket mer att säga än att lördags kvällen var klockren. Åt middag på restaurang som sedan blev nattklubb. Herregud säger jag, ryttarfester är verkligen tummen upp!

Söndag; Kollade mest på hoppningarna. Riktigt fina hästar.
Detta måste jag börja med igen!
Tack Hanna med allt & sisodär. detta ska inte bli ett tacktal men jag uppskattar verkligen henne som vän! En som kan säga ifrån bara för att vilja ens bästa medmera.
Jag kommer troligtvis flytta hit med förresten!




jag & ravenna! (längesen nu)


hanna och jag.


denna trimmade jag häromdagen innan vi åkte till scandinavium!


Hanna & Mira.

Imorgon tänkte jag vara hemma ifrån skolan för jag har knappt sovit någonting denna helgen så jag måste vila lite. Så istället ska jag hjälpa Hanna att rida så jag ska trimma hästen på bilden över riktigt mycket! :)


Detta blev ett litet hästinlägg men eftersom att extremt många är hästintreserade så får de bli ett inlägg någongång ibland, hoppas de inte skadar!


Om någon undrar någonting angående hästämnet så är det bara att fråga. Jag är faktiskt ganska bra på detta ;). Skånska pratar jag också nu efter denna helgen. haha, herregud.

Tänkte sätta på en film nu och sova.
Ska nog gå upp skapligt imorgon ialf och hanna sover redan!
Så puss & hej!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0