paradise hotel evelina här!

 
oskyldiga jag efter skolan *hih*





sen efter paradise hotel, fortfarande inget smink &
ready for the bed. där ser ni bilden över, jag bryr mig not so much about the outside.


innan skolan tar det väl ca 20 minuter för mig att fixa mig.
visst äääälskar jag att göra iordning mig länge. hur fresh känner man sig inte då?
jo fresh!


snyggast i paradis hotel 2010?!



smokin' hot cimon
& stefan m-m-m-mums ..



& klart det var jackie ferm som vann. precis som jag sa bara efter ett par avsnitt. så klockren brud. just där för att både hämnas på sin pappa & för att göra honom stolt, hmm. först viker hon ut sig i tidningen slitz & sedan vinner paradise hotel. u' go girl! sos barn som gjorde de hon verkligen kände för. love that people.


så sjukt heta människor. ouff..


den här natten ska bli så himla sköööön. första gången jag sover själv sen i torsdags.. & imorgon ska jag inte ens hem, haha. my life is hektic iknow. & jo, jag gillar't. så 1 gång i veckan jag sover ensam? ;). blir väl att sova lite naket inatt. niceone

/ Evelina, tha perfect blonde biAtch.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0