Junkyard

Hola! Evelina här.
Frukosten är uppäten & snart ska jag börja packa & göra mig iordning!

Dagen ser ut enligt följande:
Möta Matilda på tågstationen & åka hem till henne & vidare till Stallet.
Rida en varsin häst & fixa iordning där.
Sedan vidare till Farmor & Äta middag.

Den här bruden tycker jag är grym.
Älskar tjejer som ska va lite mer än alla andra.
Som till exempel Lady Gaga. Hur sjukt grym är hon inte?



Har ni förresten kikat in på Junkyard.se?
Massa rea & ännu mer rea för alla dagar som går.
Där finns till exempel sweetkläder som de flesta skate- arna tycker om.
Jag äälskar oversize så den här sidan är ett dyngplus for moi.


by sweet


by wesc


exempel på märken på hemsidan!


mjukis is th* shit (right now) .





2 Bilder ifrån mina ''ridtider'' som troligtvis ska backk!

jag & flash


Jag & alle

finaste hästarna lätt.
pussss! ♥

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se mera häst bilder från er alla 3 ! :D:D

2010-02-16 @ 17:51:29

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0