skratta & gråta? :)

okej det känns som om det här inlägget kommer bli långt men jag ska försöka .. okej. evelina här förresten!

Det var ett tag sen jag blogga nu men jag har verkligen så himla mycket att göra hela tiden. sjukt jobbigt men så är det,  bara att hålla i & försöka orka! jag har varit hemma själv sen i fredags så linda & lite annat folk har varit hos mig & bara chillat gärnet. mamma kom hem idag så jag fick sova borta inatt. Blev hos min lille viktor inatt igen med kenny. Haha dedär är verkligen mitt andra hem. Innan jag drog upp till dem blev det att dra till restaurang med matilda the world's greatest,  kommer aldrig släppa dig som bästa vän! jag tror verkligen jag sara & matilda kommer hålla ihop mestadels av livet, sjukt egentligen att jag kan säga de nu men jag tror verkligen det. vi har hållt ihop i ca 10 år nu så why not more years?

annars så har jag haft de bra sen förra gången jag blogga. jag har hunnit..
slösat 5000 kronor.
ätit ute & fikat varenda dag
fått mamma köpa goda vodka drinkar n' that stuff. lite bråk behövdes dock :) haha.
varit dyngglad och bara levt livet



fortsätter skriver snart .. :)
/ EVELINA


oooooold pic men jag tycker den är freeesh
nyvaken men endå så bra

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0