mysigaste sara.

igår fikade jag med emelie och matilda i några timmar på espresso house. sagt och gjort! kom hem efter 8 på kvällen. tog det lugnt, duscha och gick och la mig itid. jag vaknade halv 9 imorse då skolan redan börjat och jag var så sjukt trött så mamma sjuk anmälde mig ;) sovit till eftermiddagen med lilla teddy (hunden) bredvid mig i sängen. sen väckte han mig då vi gick ut och gick i skogen. jag tog nyss en kaffe med målaren vi har här hemma. som målat om hela övervåningen nu. och undervåningen blir det i början imorn! hoppas mamma valt någon läcker färg eller tapet. blev ganska mycket att läsa nu hah. fick även ett sms av mamma där det stod " semmeldagen idag. :) har köpt, fika ikväll :)" mumms!! skriver med en söt kille på sms också som varit hemma från skolan idag med. dock sjuk är han! eve och matilda kom hem hit nu. kaffe med dom nu också. me love!


hallen här uppe än så länge .. vitt och grått.


min stora systers rum än så länge. tapeterna har ej kommit upp än.


lite av min mammas rum.


jag just nu. har inte äns fått på mig en bh än idag. svartvitt pga inget smink.

det är så skönt att bara gå hem en hel dag utan smink, slapp kläder och håret utsläppt men inte fixat. har inte världens längsta hår som ni ser. men det funkar iallafall!


teddy nyss. vet inte vad han gör men ligger på sin filt och myser?

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0