mysig kväll endå

Inget blev som planerat, as usual? Blir så sjukt sur på det här så det finns inte. Hatar't rent utsagt. Så jag har andra planer nu. Ska dra till en pojke och sova där! Det är ju trotsallt alla hjärtans dag så jag får det mys iallafall! Måste åka om vilken minut som helst så jag kan inte göra ett så långt inlägg direkt.

Jag vill verkligen önska er alla en trevlig kväll & hoppas ni har gjort något speciellt idag! För mig blir det chillmode (se bilderna under) med stormössa, skinntights + stora tröjor. Grått & rosa är förövrigt dyngsnyggt att kombinera så idag blir det lite sånt.


Tröjan (som är saras) är ifrån Monki!
(winter -09)

vi hörs!/ Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: haha

du typ bor i den där vita tröjan från monki HAHAHAHH

kläder luktar när man har dom för länge

2010-02-14 @ 22:14:55

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0