lite om våran natt

SARA HÄR.

 
vi tre åkte in till stan med jerre och fabbe.
sen för att inte missa tåget hem tog vi 5 en taxi från mc donalds till resecentrum - 120 kr
vi missa tåget bara för att vi stanna och prata med lite kompisar på resecentrum. så åt helvete med det! det var sista tåget hem som vi missa. så ända till halv 5 imorse var vi istan. blev taxi hem till mig och matilda. alla åkte med hem till oss och även jeppsson. 6 pers! hahahha. garvar än när jag tänker på't

vakna för ett tag sen. jerre och fabbe drog också för ett tag sen. vi käka nyss frukost jag,eve, tilda och jeppsson.


eve och jag igår kväll.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0