Jag skäms


Nu ska jag städa!


Förövrigt kom jag nyss hem. Sovit föör mycket den här helgen. Så nu ska jag ta tag i livet & städa rummet & plugga. Nåt som man måste göra liksom! Fick ett samtal imorse av mamma om nya jobb medmera så då blev jag glad! Jag ska även komma igång med gym & grejer så jag får lite struktur på livet. Eller är det bara jag som känner hur slö man blir på vintern & bara sitter inne? Nej, min kropp mår inte direkt bra av de så nu ska jag börja ta tag i saker och ting. Nu är det en ny vecka och nya företéelser. Veckan börjar självklart med drama som vanligt, men som ni vet. You know i like it ;)




Tre mysiga sommarlåtar! :)
Det får mig bara längta ännu mer till sommaren & öland & allt man kommer åka till ♥
Läängtar verkligen till att ta fram mina illrosa chinos, stora vita linnen & bikinis. mmmmumma

Pusselipuss sweetnoeses/ E v e l i n a

Hottemptations Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

TILL ALLA ER SOM GÅR IN OCH KOLLAR HÄR!!!



vi kommer inte in på blogg.se .. det är nått tekniskt fel med sidan så vi smarthuven sitter sitter och är sura med massa nyheter till er läsare, jaja hoppas ni haft en bra dag och jag kom på nu hur fult det hära kommer se ut när alla ser det här med på mig .. hehe

PUSS PÅ ER!

2010-02-15 @ 23:41:03
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0