inspiration/ Evelina

Jag älskar verkligen kläder! Och man känner varje dag för att köpa nytt men det kostar ju skjortan. Jag ska nog börja gå & checka lite second hand för kläder blir aldrig gamla, allt handlar om hur man wear it. Och det är oftast det som är svårt om man inte ser det. Finns många modebloggar som man kan få inspiration av och även om man kollar lite extra mycket på folk i stan. Dock är inte de riktigt min grej utan jag kör på det jag tycker är snyggt!

extra ting som spicar upp outfiten

Nagellack

Om du är lite osäker på att bära något nytt eller färger och inte direkt känner för att lägga massa pengar på att bara testa hur det känns tycker jag ett nagellack från depend är ett bra förstaval! För att nagellacken kostar ca 25 kronor & finns i massa olika färger som man kan kombinera till olika klädesplagg. Dyngsnyggt att bara lägga in en cool färg till en svart outfit desutom!

Samma sak som med min väst ifrån bikbok. I just love it. Jag kan ha olika snygga/ coola tröjor under när jag har den som svart och den är perfekt i rött när jag kör en svartare outfit. Sedär, en extra sak.

Nice stuff that i like.

Rippade jeans är hothothot. Speciell när man är brun under som bilden till höger!
Jeans med rippning ligger helt klart på min favoritlista, behöver inte just vara dedär paret.


Ännu ett par  av mina jeans som jag tycker är grymma. Dock är de ifrån bikbok & de får inte direkt
500 points för passformen i rumpan. Men jag älskar verkligen stora tröjor så stora
svarta tröjor till de här jeansen är assnyggt! På bilden till vänster har jag en grön stor appertiff
(killtröja) på mig, tycker också det kan vara tufft om man vågar, dock får man många blickar
på stan men jag bryr mig inte om det så för min del så kör jag gärna på något annorlunda!
Tycker även att rosa klockan + tillbehör inte skär sig, blir en ganska cool blandning trotsallt.


- shirt


Evelina & fina Sara
edit- En sådan enkel klocka gör väldigt mycket. värt att lägga lite extra pengar på en sådan
acesoar istället för en tröja tycker jag.
Och visst var sara snygg i morse med morgonkaffet?
rosa mjukis, mössa + naglar gör såå mycket.
en sommardag och hon skulle lätt kunna dra ut i den chilloutfiten.


Sen måste jag bara lägga ut en ful j*vla bild ifrån en skoldag haha.



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Valentina

Tack så mycket för att du kallar mig ful ;D ahahha du skulle ju inte lägga upp den bilden juuu haha katastrof

2010-02-16 @ 21:38:46
URL: http://hypeirdo.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0