I feel good u know that i would


 n y t a g n a  " m o r g o n "  b i l d e r   h a h a
Godmorgon alla superhärliga människor♥
Idag skiner solen starkt över Norrköping och första dagen på lovet börjar idag  ;D
Vi dunkar härlig musik i högtalarna nu tex Nu kan du få mig så lätt-Håkan Hellström. lovelove

Jag ska göra kaffe till oss tre nu sen börja städa lite smått tills jag ska till min ponny halv3 då sara och evelina åker till staden och ni får veta senare va dom ska göra ;)

Jag mår bra ,Jag är fin,  Jag är jag  / hihi matilda


Hottemptations Kommentarer
Postat av: becca

haha shit, såg inte om det var tilda eller sara först. Sjukt lika är ni när båda är brunetter. xD

2010-02-22 @ 14:45:22
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0