Hallå Åsikter!! /tilda

'
haha skämtåsido med den bilden :P
 vi startar dagens första oförlåtligt sena inlägg med hissar&dissar!

 ..

  • Jag vill börja hissa alla snygga bustier som blivit en stor trend här i Sverige nu till våren och som också blivit godkänd på catwalks  i NY och LA som en mycket matchande, snyggt "boodylinne". Tjejer får alltså visa mycket hud, jaja hisshiss ;) De som går lite längre ner på magen är mycket snyggare tycker jag!
  • MÅSTE ERKÄNNA att jag verkligen älskar att grease-temat börjar sakta men säkert bli trendigt IGEN ,
    ni vet exempelvis tighta skinnbyxor med höga klackar, fluffigt hår med färgstarka läppar,
    För boysens del gäller stora skjortor med ganska tighta jeans, jeans jacka/skinnjacka ligger högst på listan för killar i vår! En Carl&Henrik frilla som vi säger här i Norrköping, grrrr so cute.

  • Med lättnad hissar jag alla mysiga hemmakvällar man kan ha på helgerna , visst jag älskar att stoja runt med vännerna i galenskap men hemmamys kvällarna uppskattas dom oxå :') Har alltid ansett mig själv som tråkig när jag stannar hemma en lördag men nej, jag älskar dom!(film,snaks,mat,pratstunder)






    Jag vill faktist bara dissa en sak och det är människors makt att ljuga ..
    Jag vet att det lät fånigt men jag tyckte en personlig kommentar här skulle sitta bra.
    Jag hatar folk som ljuger och jag hatar mig själv om jag ljuger , sanningen blir bara svårare desto mer man gör det och att inte alla människor vet att sanningen kommer alltid fram som småningom är helt sjukt
    Jag tycker alla människor ska säga sanningen även om den är 10 gånger värre, det blir så mycket falskhet och chansen att börja lita på folk blir bara sämre. Kan inte folk börja tänka på andra än bara sig själva?
    Usch, Jaja nu vart det mycket text tänk på texten iställer för "jag fatta inte", haha pusss på er

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0