godnatt biatches/EVELINA


jag är sjukt sugen på tacobar just nu, uschhhh vad de skulle sitta nice i klirret ;D haha.
men jag försöker äta så lite som möjligt men när tankarna kommer igång som dom verkligen har gjort idag vill man bara trösta sig med något. räckte inte att jag sprang upp till vp & kenny och grät i deras famnar (oh i love them btw). utan just nu vill jag bara keka. men nejnej nu håller vi oss till morgondagen!

hel ointresant bloggning egentligen men jag ville bara släppa lite på mitt little heart. blev ju trots allt en cheese & en paj på donken också, m-m-m-mums :']

godnatt med er :).
jag ska sova nu & sådär. imorgon kommer det bli drama, sjukt med drama tror jag.
ni får höra imorgon after school. ciao ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0