Ett skönhetstips /tilda



Trend: I höstas var de bredare ögonbrynen en stor trend, nu till våran tycker jag själv att lite smalare men ändå formiga är snyggast!
Har sett och haft själv lite vildvuxna men ändå välplockade men jag tyckte inte jag själv passa i det utan nu i mina smalare tycker jag faktist själv att mitt ansikte lyser upp då man ser ögonen mycket klarare.

Färga: Om du ska färga dina ögonbryn färga max två nyanser mörkare än ditt hår, för att få ett narturligare utseénde . Om en blondin passar bättre i svarta bryn är det ju en annan sak men att färga dom ljusare skulle då  ett hårdare utseénde slippas . Färgning skulle ske för min del om jag hade nåra få hårstrån och ville få dom fylligare, att färga mina bryn mörkare skulle då aldrig ske, mina är mörkbruna och jag skulle helst gärna få dom ljusare . Färg på ögonbynen ska matcha till ens hårfärg, that's what i think.

Välplockade bryn får dig att inte se så "rutten" ut (ursäkta ordvalet ha ha), Highlighter ska användas endast för att markera och få dina bryn att se fylligare ut, finns inget fulare än att måla sina bryn med en highlighter, usch!


 Här är ett litet tips på hur ni kan plocka era bryn, mellanrum mellan ögonen osv. Lycka till!
Detta tipset är både till killar och tjejer, Killar SKA HA välplockade bryn enligt mig ;)


en dålig bild på mina bryn.




Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0