matmatmatmat/ Eve

bara jag som inte kunnat logga in på blogg.se? oh! nu är jag iallafall inne. jag är hemma & försöker komma på ett sätt att ta mig till skolan imorgon. egentligen måste jag verkligen in men vi får se hur det blir. annars blir det en riktig pluggdag. jag är himla trött så jag ska nog lägga mig och vila lite i soffan snart!

idag blev det verkligen en ätar- dag (n). men det som är bra med mig är att jag aldrig går upp hur mycket jag än äter. dock vill jag helst bli en size smalare & då ska jag bara tänka lite mer på vad jag trycker i mig. men .. ibland är det dyng värt med lite mat- dagar ;)


frukost på mc donalds. hanna baby
för mig blev det en frukostmacka + oboy. mums!



datan hängde med till espresso house vid 10
blev rikligt med plugg.  riktigt bra.
där blev det en choklad brownie med
massvis medgrädde & nypressad apelsinjuice
hanna<3


hanna



svart slinga i luggen? rockstyle? yes i like it!
sedan en lunch på chiliwok.
alltid lika gott med kycklingspett med klyftpotatis & vit sås.



köpte även underkläder.  (den ljusrosa bh:n)
känner inte för att göra bilden större eftersom att komentarer kommer flöda.
men liksom, underkläder/ bikini. what's the big deal liksom?
i don't care :)

/ Evelina!
btw twinis?.
hur gör vi imorgon/ lördag?
puss.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0